مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-20بين الملل

احیای نقش نیروهای زمینی ائتلاف سعودی در یمن


برخی منابع آگاه از توافق فرمانده نیروهای مشترک سعودی (ائتلاف عربی) علیه یمن با فرمانده نیروهای زمینی امارات برای احیای نقش نیروهای زمینی در یمن خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع آگاه گزارش دادند که مطلق بن سالم بن مطلق الأزیمع نایب رییس ستاد مشترک ارتش سعودی و فرمانده نیروهای مشترک (ائتلاف عربی) علیه یمن در دیدار اخیر با صالح العامری فرمانده نیروهای زمینی امارات در ریاض، با او درباره احیای همکاری نظامی دوجانبه در یمن به ویژه در بخش غربی منطقه دریای سرخ توافق کرده است.

به گفته این منابع، الأزیمع و العامری نحوه همکاری در دو سطح لجستیکی و اطلاعاتی به منظور ممانعت از سیطره انصارالله بر استان مأرب یمن را بررسی کرده و فرمانده جدید ائتلاف سعودی علیه یمن گفته است که علاقه مند به احیای اعتماد بین فرماندهان نظامی میدانی سعودی و اماراتی در یمن است.

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید ، الأزیمع در همین راستا تمامی افسرانی که در ایجاد بی اعتمادی نقش داشته اند از جمله افسران سعودی که از دستورات فهد بن ترکی بن عبدالعزیز فرمانده سابق ائتلاف سعودی پیروی می کردند، برکنار خواهد کرد.

فهد 31 آگوست(10 شهریور) بنا به دستور شاه سعودی از منصب خود برکنار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای نقش نیروهای زمینی ائتلاف سعودی در یمن

احیای نقش نیروهای زمینی ائتلاف سعودی در یمن