مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-20سياسي

اهدای 6000 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس به کتابخانه مرکزی یزد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در دیدار با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، از اهدای قریب شش هزار جلد کتاب دفاع مقدس از سوی این بنیاد به کتابخانه مرکزی یزد قدردانی کرد.

- ایسنا/یزد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در دیدار با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، از اهدای قریب شش هزار جلد کتاب دفاع مقدس از سوی این بنیاد به کتابخانه مرکزی یزد قدردانی کرد.

رقیه دوست فاطمی ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با سرهنگ منصور زارع مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بیان کرد: کتابخانه های عمومی استان امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است که البته به دلیل شیوع کرونا، این برنامه ها عمدتاً در فضای مجازی اجرا می شود.

وی با اشاره به تجهیز تمامی کتابخانه های استان به بخش کتب دفاع مقدس تصریح کرد: اعضای کتابخانه استقبال مطلوبی از کتاب های دفاع مقدس دارند و کتاب های این بخش از منابع پرمخاطب کتابخانه ها محسوب می شود.

سرهنگ منصور زارع مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس یزد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این نهاد، ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است، افزود: یکی از رسالت های بنیاد، نشر ارزش های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 6000 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس به کتابخانه مرکزی یزد

اهدای 6000 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس به کتابخانه مرکزی یزد