مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-20اقتصادي

به کارگیری 12 دستگاه حفاری سنگین خشکی در پروژه های نفتی


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از به کارگیری 12 دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان این شرکت در پروژه های طرح نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

- سیدعبداله موسوی امروز 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: 12 دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان این شرکت در پروژه های طرح نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران به کار گیری شده است.

وی افزود: اکنون سه دکل حفاری 35، 81 و 48 فتح در میدان نفت شهر و دستگاه 27 فتح در میدان نفتی گچساران در مدار عملیات قرار دارند.

موسوی گفت: این پروژه ها به ترتیب در میادین تحت سرپرستی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هستند که تا به امروز بیش از 6 هزار و 700 متر مجموع متراژ حفاری در این حوزه به ثبت رسیده است.

موسوی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در اجرای این دو پروژه که در قالب EPD/EPC اجرا می شود، در میدان گچساران پنج حلقه چاه توسعه ای و دو حلقه تعمیری و در میدان نفت شهر یک حلقه توسعه ای و چهار حلقه تعمیری حفر و تکمیل می کند و علاوه بر فعالیت های تحت الارضی، انجام امور سطح الارضی نیز بر عهده این شرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه با تأمین کالا و مواد و افزایش تعداد دکل های حفاری در اجرای پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی گچساران شتاب خواهد گرفت، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری 12 دستگاه حفاری سنگین خشکی در پروژه های نفتی

به کارگیری 12 دستگاه حفاری سنگین خشکی در پروژه های نفتی