مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-20اقتصادي

امروز آخرین مهلت واریز وجه برای مسکن ملی


در شرایطی که بر اساس آخرین آمار از 470 هزار متقاضی واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن فقط 65 هزار نفر واریز وجه داشته اند ساعت 24 امشب مهلت متقاضیان برای تکمیل آورده به پایان میرسد؛ - در شرایطی که بر اساس آخرین آمار از 470 هزار متقاضی واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن فقط 65 هزار نفر واریز وجه داشته اند ساعت 24 امشب مهلت متقاضیان برای تکمیل آورده به پایان میرسد؛ متقاضیان برای بارگذاری مدارک و تکمیل آورده به سامانه tem.

mrud.

ir مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح اقدام ملی مسکن در بخش ثبت نامی با توجه کم کاری متقاضیان واجد شرایط در خصوص واریز آورده اولیه دچار مشکل شده است.

با وجود آنکه 1.

6 میلیون نفر برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کردند که البته 470 هزار نفر آنها از شرایط پنجگانه شامل عدم مالکیت از سال 1384 و عدم استفاده از منابع دولتی در بخش زمین و مسکن برخوردار بودند 17 شهریور ماه امسال فقط 65 هزار نفر واریز وجه داشتند.

این در حالی است که وزارت راه و شهرسازی ساعت 24 امروز 30 شهریور ماه 1399 را آخرین مهلت بارگذاری مدارک و واریز وجه اعلام کرده و هشدار داده که متقاضیان واجد شرایط در صورت عدم تکمیل آورده اولیه حذف و از لیست رزرو جایگزین آنها خواهد شد.

مبلغ آورده اولیه حدود 40 میلیون تومان است و بررسی ها نشان می دهد عمده متقاضیان توانایی تامین این مبلغ را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت واریز وجه برای مسکن ملی

امروز آخرین مهلت واریز وجه برای مسکن ملی