مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-20اقتصادي

21 شغل مشمول نصب سامانه صندوق فروش کدام است؟


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مشاغل مشمول سامانه صندوق فروش مکانیزه مشخص بوده و صاحبان این مشاغل باید نسبت به نصب سامانه اقدام کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مشاغل مشمول سامانه صندوق فروش مکانیزه مشخص بوده و صاحبان این مشاغل باید نسبت به نصب سامانه اقدام کنند.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی به منظور شفاف سازی تدریجی مبادلات فعالیت های اقتصادی و رعایت عدالت مالیاتی در بخش صاحبان مشاغل، پروژه راه اندازی و بهره برداری از سامانه های فروشگاهی را ایجاد کرد.

بر این اساس در مرحله اول همه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آن ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران و یا سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی ایران صادر می شود، مکلف به نصب، راه اندازی و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) شدند.

وی افزود: در مرحله دوم سازمان امور مالیاتی با برگزاری جلسات هماهنگ با حضور نمایندگان اتاق اصناف و وزارت صمت و سایر مراجع و تشکل های صنفی و حرفه ای ذی ربط، فهرست جدیدی از صاحبان مشاغل مشمول نصب سامانه صندوق فروش را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 شغل مشمول نصب سامانه صندوق فروش کدام است؟

21 شغل مشمول نصب سامانه صندوق فروش کدام است؟