مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-20اقتصادي

تامین تسهیلات واحدهای صنعتی کردستان به صورت ویژه پی گیری می شود


معاون امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بخش صنعت استان در زمینه تامین تسهیلات سرمایه در گردش با مشکل مواجه است گفت: تامین تسهیلات موردنیاز واحدهای صنعتی باید به صورت ویژه پی گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کردستان اظهار کرد: این کارگروه در چهارچوب وظایف قانونی برای واحدهای تولیدی تصمیم گیری می کند.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رونق تولید، گفت: در شرایط دشوار اقتصادی امروز واحدهای فعال تولیدی استان که منجر به تولید و اشتغال شده است باید حفظ شوند و از راکد ماندن آنها جلوگیری شود.

وی واحدهای صنعتی را نیازمند دریافت تسهیلات سرمایه در گردش دانست و گفت: ما متقاضی دریافت تسهیلات سرمایه در گردش هستیم و این مهم باید به صورت ویژه پی گیری شود.

جعفری بر بهرگیری واحدهای راکد از تسهیلات سرمایه در گردش تاکید کرد و گفت: در صورتی که استان نتواند از تسهیلات سرمایه در گردش استفاده کند سایر استان ها تسهیلات سرمایه در گردش را جذب می کنند.

وی توسعه گاوداری صنعتی را جزو سیاست های اولویت دار استان بیان کرد و گفت: طرح های مشکل دار در این کارگروه باید به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین تسهیلات واحدهای صنعتی کردستان به صورت ویژه پی گیری می شود

تامین تسهیلات واحدهای صنعتی کردستان به صورت ویژه پی گیری می شود