مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-20ورزشي

باید دست دلال ها از باشگاه نفت آبادان کوتاه شود


یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که متاسفانه مسائل دلالی و واسطه ها به تیم نفت آبادان ضربه زده است، گفت: اگر دست دلال ها از باشگاه نفت آبادان کوتاه شود، - ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که متاسفانه مسائل دلالی و واسطه ها به تیم نفت آبادان ضربه زده است، گفت: اگر دست دلال ها از باشگاه نفت آبادان کوتاه شود، تیم در شرایط و مسیر بهتر و درستی قرار می گیرد.

عبدالرضا شاه غریب در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان که تاکنون بیشتر بازیکنان اصلی فصل قبل خود را از دست داده و هنوز نیز سرمربی آن مشخص نشده است، اظهار کرد: طبیعتا تیم های نفتی در استان خوزستان از مصوبه مجلس و انجام آن توسط وزارت نفت متضرر شده اند و متاسفانه امروز به صورتی دامن صنعت نفت آبادان را گرفته که بیشتر بازیکنان اصلی آن از تیم جدا شده اند و هنوز این تیم سرمربی ندارد.

البته اطلاع داریم که نمایندگان شهر با وزیر نفت دیدار داشته اند اما این ها دلیل بر این نیست که صنعت نفت این گونه رها شود و به این روز بیفتد.

هشدارهای لازم داده شده بود وی افزود: سال گذشته تمام پیشکسوتان، اساتید و بزرگان فوتبال آبادان در خصوص این که این معضل در آینده دامن نفت آبادان را خواهد گرفت، تذکرات و هشدارهای لازم را داده بودند اما متاسفانه تاکنون هیچ تداب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دست دلال ها از باشگاه نفت آبادان کوتاه شود

باید دست دلال ها از باشگاه نفت آبادان کوتاه شود