مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-20پزشكي

بیمارستان باقرالعلوم اهر به دستگاه MRI مجهز می شود


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از تجهیز و راه اندازی دستگاه MRI در بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از تجهیز و راه اندازی دستگاه MRI در بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد.

محمد میرزاپور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری های متعدد و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آینده نزدیک شاهد تجهیز بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر به دستگاه MRI خواهیم بود و در این راستا تنها یکی از قطعات و ملزومات مورد نیاز جهت راه اندازی این دستگاه نیاز است که برای تهیه و وارد کردن آن با یک شرکت سوییسی قرارداد منعقد شده است.

وی افزود: تمام زیرساخت های لازم جهت استقرار دستگاه MRI در شهرستان اهر آماده بوده که با توجه به شرایط تحریمی کشور متأسفانه تهیه و راه اندازی دستگاه MRI در این بیمارستان دچار تاخیر شده و امیدواریم به زودی این مشکل حل شود.

میرزاپور در ادامه به روند افزایش بیماری کرونا در اهر نیز اشاره کرد و گفت: با اوج گیری دوباره بیماری کرونا متأسفانه علاوه بر تخت های بستری بخش های کرونایی بیمارستان باقرالعلوم، بخش های داخلی 1 و 2 و همچنین بخش جراحی نیز به بخش مراقبت از بیماران کرونایی اختصاص یافته که علاوه بر بستری بیماران این شهرستان، بیماران شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان باقرالعلوم اهر به دستگاه MRI مجهز می شود

بیمارستان باقرالعلوم اهر به دستگاه MRI مجهز می شود