مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-20سياسي

توافق جدید برای واگذاری بخشی از حریم قلعه فلک الافلاک


جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: عمده تلاش ها در حال انجام بوده که در فرصت زمانی توافق شده با استانداری، بخش هایی از پادگان در مرحله نخست منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حبیب اله توکلی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در خصوص آخرین وضعیت واگذاری پادگان حضرت ابوالفضل(ع) استان، اظهار کرد: این موضوع طی سال های مختلف مطرح شده و توافق هایی نیز صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این چند سال مبالغی از سوی میراث فرهنگی و استانداری به سپاه استان واگذار شد، ضمن اینکه بخشی از این مبالغ نقدی نبوده و به صورت اوراق پرداخت شده است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه کل مبلغ واگذاری یکجا به سپاه داده نشد، افزود: با توجه به انعقاد تفاهم نامه و پیش بینی زمان جهت تخلیه، بایستی مسؤولان به تعهدات خود عمل کرده و اعتبارات را به موقع واریز می کردند.

توکلی بیان داشت: این در حالی است که قیمت ها روز به روز در حال افزایش است و نتوانستیم مصالح لازم را در زمان مناسب خریداری کنیم.

وی از توافق های جدیدی در زمینه واگذاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خبر و ادامه داد: بخشی از اعتبارات در حال واریز به حساب سپاه است و عمده تلاش ها در حال انجام بوده که در فرصت زمانی توافق شده با استانداری، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق جدید برای واگذاری بخشی از حریم قلعه فلک الافلاک

توافق جدید برای واگذاری بخشی از حریم قلعه فلک الافلاک