مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-20سياسي

الحاقیه به مصوبه ساماندهی و توسعه تاسیسات گردشگری در شهر تهران


اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرحی را به تصویب رساندند که براساس آن ساماندهی و توسعه تاسیسات گردشگری در شهر تهران سریع تر انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز بررسی یک فوریت طرح الحاق عنوان عوارض افزایش ارزش قانونی ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری در بند د مصوبه ساماندهی و توسعه تاسیسات گردشگری در شهر تهران با 15 امضا روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و حسن خلیل آبادی به عنوان رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر در دفاع از این یک فوریت اظهار کرد: کلانشهر تهران به عنوان یکی از اصلی ترین دروازه های ورود به کشور و دارا بودن جاذبه های متنوع تاریخی، گردشگری و غیره از امکانات ویژه ای برخوردار است و می تواند مقصد بسیاری از کنفرانس های بین المللی، همایش ها و غیره باشد.

وی با بیان این که در همین راستا بسته های اضطراری اقتصادی در سطوح ملی و محلی برای توسعه سرمایه گذاری در بخش گردشگری طراحی و ابلاغ شده است، گفت: در شورای شهر تهران نیز برای ساماندهی و توسعه تاسیسات گردشگری در شهر تهران قوانین حمایتی وضع شده است.

خلیل آبادی ادامه داد: برهمین اساس مصوبه ای در شورای شهر داشتیم که عوارض افزایش قانونی اعیانی ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری در صدور پروانه های ساختمانی جدید لحاظ شده است که اضافه شدن اینگونه عوارض جدید موجب عدم توجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاقیه به مصوبه ساماندهی و توسعه تاسیسات گردشگری در شهر تهران

الحاقیه به مصوبه ساماندهی و توسعه تاسیسات گردشگری در شهر تهران