مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-20سياسي

فرهنگ دفاع مقدس راهگشای ما در حال و آینده خواهد بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فرهنگ دفاع مقدس راهگشای ما در حال و آینده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو شجاعت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و عموم مردم یک حماسه ای رقم زد که در تاریخ جهان و تاریخ معاصر به عنوان یک معجزه تلقی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: ایمان به خدا، دارا بودن روحیه جهاد و ایثار، وحدت و همدلی تمام مردم حول محور ولایت، خلاقیت، ابتکار و دانش بنیانی و برنامه ریزی نیروهای مسلح، روحیه شهادت طلبی و عشق به اسلام و ایران باعث شد که این حماسه خلق شود و ایران اسلامی در مقابل جهان استکبار بایستد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس والاترین فراز تاریخ ایران اسلامی است، افزود: مهمترین بخش و شکوه دفاع مقدس، خداگرایی، ایمان، تقوا، مجاهدت، دانش و توانمندی در عرصه های میدانی بود که به خوبی توسط نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و مردم انجام گرفت.

آیت الله صفایی بوشهری دفاع مقدس را یک مدرسه تربیتی عنوان و بیان کرد: الان هم اگر بخواهیم مانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل جهان استکبار پیروز شویم راه و رسم ما باید همان راه و رسم رزمندگان دفاع مقدس باشد.

امام جمعه بوشهر گفت: هم اینک نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و تمامی نیروهای حافظ نظام و امنیت ما در بهترین شرایطی قرار دارند که در طول تاریخ ایران قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس راهگشای ما در حال و آینده خواهد بود

فرهنگ دفاع مقدس راهگشای ما در حال و آینده خواهد بود