مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-20اقتصادي

سرمایه گذاری حلقه مفقوده روابط تجاری ایران و بنگلادش است


سفیر بنگلادش در ایران از سرمایه گذاری به عنوان حلقه مفقوده در روابط تجاری ایران و بنگلادش نام برد و گفت: سرمایه گذاران بنگلادشی آماده فعالیت در ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گوسال اعظم سارکر پیش از ظهر یکشنبه در نشست بررسی همکاری های اقتصادی کرمان و بنگلادش با اشاره به تشابهات فرهنگی و دینی ایران و کشورش اظهار کرد: روابط این دو کشور باید گسترده تر شود و بازرگانان در این زمینه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت روابط تجاری، اقتصادی و فرهنگی ایران و بنگلادش افزود: علیرغم وجود ظرفیت های فراوان در دو کشور، میزان تجارت بین این دو خیلی زیاد نیست.

سارکر از سرمایه گذاری به عنوان حلقه مفقوده در روابط تجاری ایران و بنگلادش نام برد و گفت: میزان تجارت کنونی بین دو کشور حدود 100 میلیون دلار است.

وی میزان صادرات ایران به بنگلادش را چهار برابر صادرات کشورش به ایران دانست و بیان کرد: اتاق های بازرگانی باید نسبت به شناسایی مشکلات توسعه تجارت اقدام کنند تا در این زمینه چاره اندیشی و برای رفع آنها اقدام شود.

سفیر بنگلادش در ایران، از تبادلات مالی به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در میزان تجارت نام برد و افزود: در حال حاضر مشکلاتی در زمینه نقل و انتقال پول وجود دارد و باید از طریق راه های دیگر نظیر تهاتر برای رفع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری حلقه مفقوده روابط تجاری ایران و بنگلادش است

سرمایه گذاری حلقه مفقوده روابط تجاری ایران و بنگلادش است