مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-20سياسي

مبلغی: لرستان با وجود 11 درصد از آب های کشور تشنه است


نماینده مردم کوهدشت و رومشگان گفت: لرستان با وجود دارا بودن 11 درصد از آب های کشور، تشنه است زیرا فقط کمتر از یک درصد از این نعمت خدادادی در استان لرستان استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدرضا مبلغی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام (ره) و شهیدان به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: دین در ادبیات خود به طور جدی بر روی کلید واژه معاش تمرکز کرده و معاد و معاش را به یکدیگر پیوند زده است.

پذیرش این امر دینی مستلزم پذیرش این واقعیت است که در جامعه، قوام دینداری با ثبات معیشت رابطه نزدیک دارد و راه شکوفایی دین مداری از مسیر نبود تنگناهای معیشتی و فعال بودن راه های تامین معاش می گذرد.

مقام معظم رهبری نیز همواره بر رفع فقر تاکید محوری فرموده اند و این موضوع دغدغه و مطالبه جدی و همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به همین جهت لازم است مجلس شورای اسلامی خط فقر زدایی را سرلوحه خطوط اصلی فعالیت های خود قرار دهد و آن را در زمره فعالترین و حاضرترین امری قرار دهد که ذهن و حافظه مجلس را دائما به خود مشغول می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغی: لرستان با وجود 11 درصد از آب های کشور تشنه است

مبلغی: لرستان با وجود 11 درصد از آب های کشور تشنه است