مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-20بين الملل

تاکید دوباره وزیر بهداشت عراق برعدم استقبال از زوار خارجی در ایام اربعین


وزیر بهداشت عراق با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و همکاری این کشور با همسایگان از جمله ایران درخصوص مبارزه با این ویروس تاکید کرد: - وزیر بهداشت عراق با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و همکاری این کشور با همسایگان از جمله ایران درخصوص مبارزه با این ویروس تاکید کرد: عراق در روزهای آتی از هیچ مسافری استقبال نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بغداد الیوم، حسن التمیمی، وزیر بهداشت عراق امروز یکشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا عراق تصمیم گرفته است که از هیچ مسافر خارجی استقبال نکند.

وی تاکید کرد: کمیته عالی بهداشت عراق تصمیم گرفت که طی روزهای آتی به جز هیات های دیپلماتیک از هیچ مسافر خارجی استقبال نکند.

التمیمی گفت: برای تبادل اطلاعات در خصوص مبارزه با ویروس کرونا با کشورهای همسایه مانند ایران، سوریه، اردن، پاکستان و کویت در تماس هستیم.

وزیر بهداشت عراق همچنین از اتخاذ تدابیر جدید بهداشتی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در عراق در ایام زیارت اربعین خبر داد.

کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق نیز دیروز شنبه در جلسه ی خود در رابطه با ویروس کرونا اعلام کرده بود که این کشور امسال در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی پذیرای زائر از هیچ کشوری نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دوباره وزیر بهداشت عراق برعدم استقبال از زوار خارجی در ایام اربعین

تاکید دوباره وزیر بهداشت عراق برعدم استقبال از زوار خارجی در ایام اربعین