مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-20اجتماعي

هیچ موردی از ابتلا به کرونا در میان دانش آموزان فردیسی گزارش نشده است


مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونای دانش آموزان شهرستان فردیس وجود نداشته است.

- ولی الله احمدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه مجبور بودیم برای آغاز سال تحصیلی زیر سایه کرونا ویروس برنامه خاص تدارک ببینیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو با بیان اینکه 197 مدرسه زیر مجموعه این اداره است، ادامه داد: از ابتدای آغاز فعالیت مدارس تا کنون 290 بازدید از این مدارس داشته ایم که برخی مدارس بنا به در خواست شهروندان و دانش آموزان دو بار بازدید شده اند.

احمدی ادامه داد: برنامه هفتگی مدارس بر اساس شیوع نامه آماده شده است، و دانش آموزات به دو گروه الف و ب تقسیم بندی شده اند تا در صورت صلاحدید یک روز در میان در کلاس درس حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه الزامی برای حضور دانش آموزان وجود ندارد اما طبق دو شیوه نامه فعالیت مدارس برقرار است، اظهار کرد: تمام معلمان و کادر آموزشی موظف به حضور در مدارس هستند، همچنین کلاس های مجازی در بستر شبکه شاد به صورت مستمر و منظم برقرار است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در رابطه با مطلبی مبنی بر ابتلا دانش آموزی به دانش آموزی از ناحیه دو وجود نداشته است، تنها سرایدار یکی از مدارس مبتلا شده بود که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موردی از ابتلا به کرونا در میان دانش آموزان فردیسی گزارش نشده است

هیچ موردی از ابتلا به کرونا در میان دانش آموزان فردیسی گزارش نشده است