مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-20سياسي

100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در میامی برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه 100 عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود، گفت: دیدار با یک هزار و 500 رزمنده تا پایان سال جاری در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم کشاورزیان پیش از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی سپاه میامی اظهار داشت: 100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در میامی با رویکرد فضای مجازی برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کرونایی هرگونه تجمع و برگزاری مراسم به صورت حضوری و گسترده ممنوع است، افزود: 40 عنوان برنامه مستقل در سطح شهرستان و حوزه های بسیج و رده های مقاومت برگزار می شود.

دیدار با 1500 رزمنده دفاع مقدس در میامی فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس از سوم خرداد آغازشده و تا پایان سال ادامه دارد، تصریح کرد: دیدار با یک هزار و 500 رزمنده دفاع مقدس در میامی تا پایان سال جاری در دستور کار است.

کشاورزیان بابیان اینکه جنگ تحمیلی درواقع مقابله همه جانبه ایران با استکبار جهانی بود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نقطه عطفی در مسیر انقلاب اسلامی بود که امروز احیای رشادت ها و حماسه آفرینی رزمندگان مهم ترین هدفی است که در برنامه های بسیج دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در میامی برگزار می شود

100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در میامی برگزار می شود