مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-20اجتماعي

زمان آغاز به کار سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور


سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش به منظور راهنمایی به متقاضیان در انتخاب رشته کنکور 1399 (برای رشته‌های با آزمون) از چهارشنبه 2 مهر فعال می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، هر یک از متقاضیان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1399 می‌توانند به منظور اطلاع از نتیجه آزمون خود و مشاهده کارنامه نتایج اولیه و تهیه پرینت از آن به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره‌شناسنامه یا شماره داوطلبی، نام‌خانوادگی، نام، شماره‌شناسنامه و سال تولد و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1399 حاوی تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و توضیحات درباره نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته است.

هر یک از متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را منحصراَ از طریق سایت سازمان سنجش دریافت و مطالعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز به کار سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور

زمان آغاز به کار سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور