مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-20پزشكي

بستری شدن 41 درصد مراجعه کنندگان در بیمارستان تربت جام


رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در حال حاضر با جدی نگرفتن مسائل بهداشتی و حضور در تجمعات حدود 41 درصد مراجعه کنندگان به بیمارستان تربت جام به علت کرونا و علائم حاد تنفسی بستری می شوند.

- محمد افکار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا 29 شهریورماه در منطقه تربت جام 2 هزار و 591 نفر با علائم مشکوک به بیماری کرونا به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند که از این تعداد نتیجه آزمایش هزار و 194 نفر مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه اکنون 19 نفر با علائم مثبت به کرونا در بیمارستان بستری هستند که 8 نفرشان نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار دارند، افزود: طی 24 ساعت گذشته یک نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام مطرح کرد: هر چند در وضعیت نارنجی قرار داریم اما خوشبختانه وضعیت شهرستان ثبات داشته و طی یک ماه گذشته فراز و نشیب چندانی نداشتیم.

وی بیان کرد: متأسفانه شهروندان مانند روزهای اول شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را به طور جدی رعایت نمی کنند، پیش بینی می شود فقط 70 درصد شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به خصوص زدن ماسک عنوان کرد: بدون شک عادی انگاری کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 41 درصد مراجعه کنندگان در بیمارستان تربت جام

بستری شدن 41 درصد مراجعه کنندگان در بیمارستان تربت جام