مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-20سياسي

تذکر نمایندگان به حاجی میرزایی به خاطر دریافت وجوه غیرقانونی لباس فرم مدارس


تعداد 28 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش لزوم جلوگیری از دخالت سازمان دانش آموزی در امر توزیع پوشاک یا فرم مدارس و دریافت وجوه غیرقانونی از اولیای دانش آموزان را متذکر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 30 شهریور 99) توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رییسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در تذکری به رییس جمهور خواستار رسیدگی به افزایش چند برابری قیمت کود شیمیایی و آفت کش های مورد نیاز کشاورزان شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به رییس جمهور لزوم اختصاص ارز دولتی برای واردات نهاده های کشاورزی و به وزیر علوم لزوم افزایش نظارت بر شیوه مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق اساتید و کارکنان این دانشگاه را متذکر شد.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای مبارزه با کرونا در مدارس کشور با توجه به نگرانی های شدید خانواده های دانش آموزان شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تعیین تکلیف کلا س های بدون معلم، مدارس زیر استاندارد و معلمین نهضت و حق التدریس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نمایندگان به حاجی میرزایی به خاطر دریافت وجوه غیرقانونی لباس فرم مدارس

تذکر نمایندگان به حاجی میرزایی به خاطر دریافت وجوه غیرقانونی لباس فرم مدارس