مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-20سياسي

ارائه بیش از 100 اثر پژوهشی در پژوهشکده حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)


رییس اداره پژوهش پژوهشکده آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به دستاوردهای این پژوهشکده گفت: 27 جلد آثار مجموعه کنگره حضرت آمنه، 8 جلد مستندسازی تفسیر المیزان، -  حجت الاسلام والمسلمین محمد عباسی فردویی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت های پژوهشکده علامه طباطبایی(ره)، اظهار کرد: یکی از فعالیت هایی که ما در این پژوهشکده انجام می دهیم کارهای پژوهشی کنگره حضرت آمنه(س) است که به مرحله مطلوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون سیزده کتاب از آثار کنگره حضرت آمنه(س) چاپ شده است، افزود: مجموعه آثار این کنگره 27 کتاب خواهد بود که دو جلد مجموعه مقالات و مابقی کتاب هستند.

رییس اداره پژوهش آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افزود: موضوع دیگری که تمام شده مستندسازی تفسیرالمیزان است که آستان مقدس طی مدت 11 سال با استفاده از توانمندی های اساتید تفسیر و علوم قرآنی در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به شیوه مستندسازی تفسیر المیزان اظهار کرد: در این مجموعه اسناد احادیثی که مرحوم علامه طباطبایی(ره) در تفسیر المیزان آورده بودند در پاورقی ها آمده و اگر از تفاسیری استفاده کرده اند آدرس های دقیق آن آمده و لغات بررسی و اعراب گذاری انجام شده و در 8 جلد آماده چاپ است که با امضای دبیر علمی و رییس این پروژه آیت الله احمد عابدی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 100 اثر پژوهشی در پژوهشکده حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)

ارائه بیش از 100 اثر پژوهشی در پژوهشکده حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)