مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20سياسي

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان


جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان به افتتاح درمانگاه ولایت اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس علاوه بر برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس لرستان، - ایسنا/لرستان جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان به افتتاح درمانگاه ولایت اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس علاوه بر برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس لرستان، کتاب حسرت دیدار رونمایی خواهد شد.

حبیب الله توکلی امروز 30 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برنامه های پیش بینی شده این ایام، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس با ایام ماه صفر مقارن شده و از طرفی 17 مهر، اربعین حسینی، 25 مهر، رحلت پیامبر اکرم(ص) و 26 مهر شهادت امام رضا(ع) را در پیش داریم که برنامه های هفته دفاع مقدس متناسب با این ایام برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که 40 سال از مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان می گذرد، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای به نمایش گذاشتن گذشت و وحدت نیروهای مسلح است.

توکلی ادامه داد: در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، جوانان این مملکت با خودباوری توانستند ایران را به قدرت موشکی جهان تبدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان