مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20سياسي

259 اثر به دبیرخانه کنگره منطقه ای شعر اهل بیت کردستان ارسال شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 259 اثر به سه زبان کردی، فارسی و ترکی به دبیرخانه کنگره منطقه ای شعر اهل بیت ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در کنگره منطقه ای شعر اهل بیت که با حضور شعرای آیینی استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کنگره منطقه ای شعر اهل بیت قرار بود اسفند ماه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس باعث شد که این کنگره به شکل یک اجتماع بزرگ برگزار نشود، افزود: سعی براین شد تا جایی که مقدور بود با رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف اساسی از برگزاری کنگره شعر اهل بیت بازخوانی، تبیین و ترویج فرهنگ انسان ساز اهل بیت رسول اکرم(ص) و ابعاد شخصیت و فضائل رسول خدا با زبان ماندگار شعر بود تا برای مردم در جامعه ترویج شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، تاکید بر مشترکات امت اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این کنگره منطقه ای است، خاطرنشان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت از مهمترین شاخصه های همدلی و اخوت اسلامی به شمار می روند.

حجت الاسلام حاتمیان بیان کرد: در تمام امت اسلامی با تمام اختلاف در اندیشه ها از متن دین همه مکاتب فقهی و مذاهب امت اسلامی در این نکته مشترک و متحدند که اهل بیت پیامبر اکرم(ص) مورد تکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

259 اثر به دبیرخانه کنگره منطقه ای شعر اهل بیت کردستان ارسال شد

259 اثر به دبیرخانه کنگره منطقه ای شعر اهل بیت کردستان ارسال شد