مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20سياسي

برگزاری پرشور مراسم اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی


مدیدکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در حال حاضر برای دهه آخر صفر تاکید و سیاست همه ما این است که انشالله تلاش کنیم تا به صورت پرشور محرم و صفر را با رعایت پروتکل های بهداشتی تمام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در ستاد اربعین اظهار کرد: علت اینکه ما ندمیدیم در اینکه برنامه هایی برای دهه های دوم و سوم محرم برگزار کنیم و خیلی تشویق نکردیم این مسئله بود که استان ما از حیث وضعیت مقابله با ویروس این تصمیم را گرفته اند و ما نیز طبق فرمایش رهبری اطاعت می کنیم.

وی افزود: اما بقیه برنامه هایی که در اربعین و دهه آخر صفر برگزار میشده مانند زنجیرزنی درِ مساجد البته به صورت ایستاده، زیارت اربعین خواندن و مراسم روضه در کوچه ها و خیابان را پیگیر هستیم و تشویق می کنیم که در کل استان برگزار شود و از هیئت ها و مساجد برای برگزاری این مراسم حمایت می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: بی شک حرف ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان یک جمله و آن این است که تلاش می کنیم برنامه های دهه آخر صفر بسیار پرشور برگزار شود.

وی افزود: هر اندازه این برنامه ها پرشورتر برگزار شود تاثیر خواهد گذاشت بر موفق بودن این قصه که امسال پیاده روی اربعین برگزار نشد، یعنی مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پرشور مراسم اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری پرشور مراسم اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی