مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20سياسي

کارگران دیروز در جبهه و امروز در کارخانه می جنگند


در اولین جلسه ستاد ملی نقش آفرینی جامعه کارگری و کارفرمایی در دفاع مقدس در محل سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور عنوان شد، کارگرانی که دیروز در جبهه حضور داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز اولین جلسه ستاد ملی بزرگداشت و تبیین نقش جامعه کارگری و کارفرمایی در دفاع مقدس و 40 ساله انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مدیران عامل کارخانجات کشور، نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی ومسئولان بسیج و کارگران در محل سازمان برگزار  می شود.

وی به حضور آقای مالکی مسئول وقت مهندسی لشکر 17 علی ابن ابیطالب و از طراحان پل خیبر در زمان جنگ تحمیلی بر روی رودخانه اروند در جلسه اشاره کرد و گفت: امسال ستاد ملی برای بزرگداشت کارگران و نقش آنها در دفاع مقدس و نیز در مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی و مقابله با تحریم ها بررسی می شود.

به گفته رعیتی فرد در این جلسه همچنین مدیران پالایشگاه آبادان و مدیران نفت فلات قاره و مدیرانی از جزیره خارک که بیشترین صادرات نفت ایران حتی در زیر بمباران بعثی ها در آن انجام می شد، حضور دارند.

مسئول بسیج کارگران گفت: همانطور که کارگران در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند امروز هم در خط تولید و در جهاد اقتصادی مشارکت دارند و چرخه تولید کشور را با توجه به شرایط جنگ اقتصادی به حرکت درمی آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران دیروز در جبهه و امروز در کارخانه می جنگند

کارگران دیروز در جبهه و امروز در کارخانه می جنگند