مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20سياسي

پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری شهرداری همدان معطل مانده است


عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری شهرداری همدان معطل مانده است گفت: اقدام عملی دستگاه های دولتی و خدماتی در همکاری برای اجرای این طرح ها ملموس نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین قراباغی ظهر امروز در نطق پیش از دستور چهل وسومین صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری شهرداری همدان معطل مانده است اظهار کرد: پروژه های این حوزه به ویژه بوستان 240 هکتاری اکباتان و 100 هکتاری ولایت باید به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات مقدماتی انجام شود تا شاهد بهره برداری سریع پروژه باشیم گفت: مطالعات عملیات اجرایی بوستان 240 هکتاری اکباتان نشان از آن دارد که این طرح بزرگ نزدیک سه سال است در وضعیت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه با این اقدام عملا شورا و مدیریت‎ شهری را سرکار گذاشته اند از روند نامناسب مطالعه و بررسی طرح های سرمایه گذاری پارک های جنگلی اکباتان و ولایت نیز انتقاد کرد.

وی با قدردانی از اقدامات مدیر منطقه 2 شهرداری در حوزه راه دسترسی پروژه سرمایه گذاری بوستان اکباتان گفت: البته معاونت های فنی عمرانی و شهرسازی باید در زمینه عدم بارگزاری طرح های موردنظر باید پاسخگو باشند و دلیل کم کاری خود را گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری شهرداری همدان معطل مانده است

پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری شهرداری همدان معطل مانده است