مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20سياسي

جمع آوری 20 کیلو ته سیگار در گوشه پارک ملت/درخواست از مدیران شهری


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در بوستان ملت در 200 متر 20 کیلو ته سیگار جمع کردیم لذا از مدیران شهری می خواهم به پویش «جمع آوری ته سیگار» بپیوندند.

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در بوستان ملت در 200 متر 20 کیلو ته سیگار جمع کردیم لذا از مدیران شهری می خواهم به پویش جمع آوری ته سیگار بپیوندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد حق شناس، در جلسه امروز شورای شهر گفت: در مهم ترین خیابان تهران (ولیعصر) و در مهم ترین جای این خیابان یعنی بوستان ملت در 200 متر 20 کیلو ته سیگار جمع شد لذا با توجه به اینکه ته سیگار یک ماده مضر برای محیط زیست است از اعضای شورا و مدیران شهری می خواهم به پویش جمع آوری ته سیگار بپیوندند.

وی با اشاره به برنامه نمادین جمع آوری ته سیگار در بوستان ملت در روز جمعه و به مناسبت روز زمین پاک گفت: ابتدا تشکر می کنم از دعوت ستاد سمن ها که باعث شدند بنده و برخی اعضای شورا در چالش جمع آوری ته سیگار حضور پیدا کنیم که بازتاب بسیار خوبی هم داشت.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ادامه داد: از رییس شورای شهر تهران هم تشکر می کنم که در این پویش شرکت کردند و به اندازه یک بطری ته سیگار جمع کردند و لذا از دیگر اعضای شورا دعوت می کنم به پویش جمع آوری ته سیگار بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 20 کیلو ته سیگار در گوشه پارک ملت/درخواست از مدیران شهری

جمع آوری 20 کیلو ته سیگار در گوشه پارک ملت/درخواست از مدیران شهری