مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-20سياسي

وضع نامطلوب دپوی نهاده های دامی/گزارش بررسی تخلفات به صحن ارائه شود


نایب رییس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده صومعه سرا گفت: گزارشات نامناسبی از دپوی مواد غذایی و نهاده های دامی می رسد لذا کمیسیون کشاورزی درباره این تخلفات گزارشی به صحن علنی مجلس ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در نشست علنی امروز پارلمان اظهار داشت: اخیرا نهاده های کشاورزی 5 تا 6 برابرافزایش قیمت پیدا کرده است.

وی افزود: از طرفی دیگر متاسفانه در گمرکات کشور این نهاده ها می ماند و دچار قارچ می شود و این برای دام و طیور مفید نیست و باعث بیماری می شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه در ارتباط با وضعیت پیش دبستانی ها عنوان کرد: بخشی از آنها تعیین تکلیف شدند اما بخشی دیگر متاسفانه تعیین تکلیف نشدند.

دلخوش خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: ما با استان های همجوار خود هیچ مشکلی نداریم و همه آنها را دوست داریم اما ملاک عمل تقسیمات کشوری است.

وی در همین رابطه افزود: نمایندگان گیلان هم معترض هستند؛ وزیر آموزش و پروش در داخل کتاب های رسمی نام منطقه را تغییر داده و این باید پیگیری شود.

این را تذکر بدهید و وزیر هم باید توجه و این موضوع را حتما اصلاح کند وگرنه وزیر باید در مجلس حضور پیدا کرده و پاسخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع نامطلوب دپوی نهاده های دامی/گزارش بررسی تخلفات به صحن ارائه شود

وضع نامطلوب دپوی نهاده های دامی/گزارش بررسی تخلفات به صحن ارائه شود