مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-20سياسي

دفاع مقدس از نشانه های عزم راسخ در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است


دفاع مقدس از نشانه های عزم راسخ و بی پایان ایرانیان در دفاع از آرمان های بلند انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، شورای نگهبان به مناسبت هفته دفاع مقدس، بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم هفته دفاع مقدس یادآور حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری رزمندگان اسلام، افسانه شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

دفاع مقدس، برای همیشه همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران می درخشد و نشانه ای از عزم راسخ و بی پایان ایرانیان در دفاع از آرمان های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی ملی و حفظ استقلال کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام است.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان برکف ایران اسلامی با الهام از آموزه های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی أبا عبدالله الحسین علیه السلام، ایثارگری و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواهان را رمز پیروزی دانسته و با مقاومت جانانه در این راه، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس از نشانه های عزم راسخ در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است

دفاع مقدس از نشانه های عزم راسخ در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است