مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-20اقتصادي

عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته جدید


در مرحله نخست عرضه محصولات با گیربکس شش سرعته جدید، این گیربکس بر روی خودروهای رانا پلاس با موتور EC5 و دنا پلاس با موتور EF7 توربو شارژ نصب می شود.

- معاون شرکت صنعتی نیرومحرکه گفت: در مرحله نخست عرضه محصولات با گیربکس شش سرعته جدید، این گیربکس بر روی خودروهای رانا پلاس با موتور EC5 و دنا پلاس با موتور EF7 توربو شارژ نصب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، محمدرضا یوسفی، عنوان کرد: در این پروژه 85 درصد قطعات نسبت به گیربکس BE پژو تغییر و بهبود یافته و عمق داخلی سازی این محصول در حال حاضر 95 درصد است.

وی با اشاره به این که تمامی مراحل طراحی با همکاری معاونت تحقیقات و توسعه محصول ایران خودرو انجام پذیرفته، یادآور شد: در فرآیند طراحی این گیربکس شش سرعته، بیش از 135 قالب جدید با همکاری 21 سازنده طراحی و ساخته شده است.

یوسفی هم چنین تاکید کرد: در طراحی این محصول، از سنکرونایزرهای تریپل و دوبل استفاده شده که این عامل موجب خواهد شد سیستم تعویض دنده نرم تر از گیربکس BE باشد.

معاون تحقیقات، توسعه و نوآوری شرکت صنعتی نیرومحرکه، اضافه شدن یک دنده، بهبود قابلیت رانندگی و کاهش مصرف سوخت در این خودروها به ویژه در سرعت 120 کیلومتر را از مزیت های دیگر این محصول برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته جدید

عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته جدید