مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-20اقتصادي

30 درصد مدارس ساوه به صورت حضوری است


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: 30 درصد مدارس این شهرستان بصورت حضوری و مابقی بصورت مجازی و غیرحضوری دائر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه؛ نعمت الله عزیزی ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده تعدادی از مسوولان از مدارس دولتی و غیردولتی ساوه اظهار کرد: انتظار می رود مدیران و پرسنل مدارس رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی هدف از این بازدیدهای سرزده را بررسی کمی و کیفی رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی در خصوص  نحوه مراقبت و کنترل بیماری کرونا در محیط مدرسه و ارائه راهکارها عنوان کرد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به الزام نیروی خدماتی در مدارس، اظهار کرد: چگونگی نظافت و گندزدایی فضاهای مختلف مدارس  و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نیروی خدماتی در آموزشگاهها ضروری است.

عزیزی بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس شامل زمان ورود به مدرسه، استفاده از سرویس مدارس، کلاس درس  و زنگ تفریح را شامل می شود.

عزیزی گفت: عدم برگراری برنامه صبحگاهی، تعطیلی بوفه های مدارس، رعایت بهداشت حفاظت فردی، ضدعفونی مدارس، غربال گری روزانه معلم و دانش آموزان در مدارس مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مدارس ساوه به صورت حضوری است

30 درصد مدارس ساوه به صورت حضوری است