مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-20فناوري

شغل های آنلاین خانگی، از بازار مکاره تا آن سوی ناامیدی


رواج مشاغل خانگی اینرنتی امروز به یکی روزنه های امید فعالان جوان بازار کسب و کار مبدل شده است که نگاه درست و عمیق به ظرفیت های آن می تواند مشکلات بسیاری را حل کند.

- ایسنا/قم رواج مشاغل خانگی اینرنتی امروز به یکی روزنه های امید فعالان جوان بازار کسب و کار مبدل شده است که نگاه درست و عمیق به ظرفیت های آن می تواند مشکلات بسیاری را حل کند.

با گسترش عصر ارتباطات مشاغل اینترنتی نیز فزونی یافت و هرکس سعی بر پیشبرد شغل خود از طریق اینترنت و فضای مجازی داشته است.

در واقع باید توجه داشت که اینترنت تنها متعلق به مجموعه مشاغل خاص نیست و همه حرفه ها و کسب کارها می تواند حیات اینترنتی نیز داشته باشد پس مصادیق کسب کار اینترنتی محصور نیست و لذا نامحدود است، برای مثال شما با داشتن تخصص در یک زمینه ای همچون قدرت فن بیان بالا می توانید بسیار تاثیرگذار در فضای رسانه باشید و این تخصص را تبدیل به یک حرفه کنید.

مشاغلی خانگی به چه مشاغلی می گویند؟ مشاغل خانگی شامل آن دسته از فعالیت هایی است که توسط اعضاء خانواده در فضای مسکونی منزل بعنوان کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحد های مسکونی همجوار شکل می گیرد و منجر به تولید و یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می گردد که شامل رشته های مشاغل خانگی در حوزه های صنایع دستی، آشپز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل های آنلاین خانگی، از بازار مکاره تا آن سوی ناامیدی

شغل های آنلاین خانگی، از بازار مکاره تا آن سوی ناامیدی