مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-20اجتماعي

نیازهای کوتاه مدت را برای رسیدن به اهداف بلند قربانی کردم


رتبه 8 کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با اشاره به موفقیت خود در کسب این رتبه، گفت: نیازهای کوتاه مدت خودم را برای رسیدن به اهداف بلند مدت قربانی کردم.

- ایسنا/فارس رتبه 8 کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با اشاره به موفقیت خود در کسب این رتبه، گفت: نیازهای کوتاه مدت خودم را برای رسیدن به اهداف بلند مدت قربانی کردم.

علی چیت ساز در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در مدرسه شهید دستغیب یک تحصیل کردم و از کلاس یازدهم روزانه 12 ساعت درس خواندم و هرچه به آزمون نزدیکتر می شدم به جای خستگی، با پیوستگی خواندن را ادامه دادم.

او یکی از رمزهای موفقیت خود در کسب این رتبه را اراده خواند و افزود: شاید به گزاف نباشد که نسبت به بسیاری از همکلاسی و همسالانم اراده بیشتری برای رسیدن به موفقیت داشتم.

چیت ساز با یبان اینکه این موفقیت اول راه است و هنوز فکرهای بزرگتری برای رسیدن به اهدافم دارم، گفت: تنها به کسب این رتبه قانع نیستم و نخواهم شد.

دوست دارم از زندگی ام لذت بیشتری ببرم.

او همچنین با بیان این نکته که علی رغم تاخیر دو ماهه در برگزاری کنکور اما محکم ادامه دادم، به پشت کنکوریها و دانش آموزانی که این آزمون را در آینده پیش رو دارند، توصیه کرد که از مهرماه درس خواندن را شروع کنند و با یک نظم و پیوستگی درست تا زمان برگزاری آزمون، ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای کوتاه مدت را برای رسیدن به اهداف بلند قربانی کردم

نیازهای کوتاه مدت را برای رسیدن به اهداف بلند قربانی کردم