مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-20اقتصادي

برق 30 درصد همدانی ها رایگان می شود


وزیر نیرو با اشاره به طرح برق امید اعلام کرد: همدان از استان های بهره مند از این طرح است که از 600 هزار مشترک خانگی در استان، بیش از 30 درصد آنها در گروه کم مصرف ها هستند که مطابق ضوابط از تخفیف صددرصدی برخودار خواهند شد.

- رضا اردکانیان یکشنبه 30 شهریورماه در آیین افتتاح همزمان طرح های آبرسانی به 400 روستا در 20 استان کشور، با اشاره به بهره برداری از سد نعمت آباد به عنوان هفتمین سد، اظهار کرد: امروز 46.

5 سدی است که در دولت تدبیر و امید از مجموعه 190 تحت بهره برداری افتتاح شد.

وی با بیان اینکه 45 هزار هکتار شبکه های آبیاری و زهکشی امسال به بهره برداری رسیدند، ادامه داد: تقریباً 448 روستا در سراسر کشور جزء طرح های آبرسانی به روستا هستند و پنج طرح بزرگ شهری به ثمر رسید.

اردکانیان با اشاره به یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری و ارائه گزارش در اواخر پاییز بیان کرد: امیدواریم تا پایال سال بیش از 1300 روستا مطابق برنامه در مدار بهره برداری از آب سالم و پایدار قرار بگیرند.

وی با اشاره به طرح برق امید اعلام کرد: همدان از استان های بهره مند از این طرح است که از 600 هزار مشترک خانگی در استان، بیش از 30 درصد آنها در گروه کم مصرف ها هستند که مطابق ضوابط از تخفیف صددرصدی برخودار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 30 درصد همدانی ها رایگان می شود

برق 30 درصد همدانی ها رایگان می شود