مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-20سياسي

تصویب تقویم جلسات شورای شهر تهران در نیمه دوم سال


اعضای شورای شهر تهران تقویم جلسات شورا در نیمه دوم سال را به تصویب رساندند.

- اعضای شورای شهر تهران تقویم جلسات شورا در نیمه دوم سال را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران محسن هاشمی – رییس جلسه – با بیان این که با توجه به این که امروز آخرین جلسه کاری شورای شهر در نیمه اول سال است، می بایست تقویم کاری نیمه دوم سال را به تصویب برسانیم، گفت: برهمین اساس یک طرح با قید دو فوریت در مورد تقویم جلسات شورا در نیمه دوم سال برگزار می شود.

وی با بیان این که براین اساس روزهای یکشنبه هر هفته و روزهای سه شنبه یک هفته در میان جلسه خواهیم داشت، اظهار کرد: البته پیشنهاداتی نیز مطرح شده است اما باید در ابتدا کلیات این لایحه دو فوریت را به تصویب برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر کلیات طرح دو فوریتی تقویم جلسات شورا در نیمه دوم سال را به تصویب رساندند.

در ادامه زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون خدمات شهری پیشنهاد داد که در روزهای سه شنبه که یک هفته در میان جلسه برگزار نمی شود، اعضای شورا تشکیل جلسه داده و صرفا موضوع باغات را بررسی کنند و در دفاع از این پیشنهادش گفت: پرونده باغات در کمیسیون های تخصصی بروزرسانی شده اما متاسفانه به دلیل حجم دستورات مورد بررسی، هفته ها و حتی ماه ها در صف رسیدگی در صحن علن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تقویم جلسات شورای شهر تهران در نیمه دوم سال

تصویب تقویم جلسات شورای شهر تهران در نیمه دوم سال