مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-20اجتماعي

ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور کندوان/ شرط یک طرفه شدن هراز و جاده چالوس


مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به میزان ترافیک و بر اساس تصمیم پلیس راه در منطقه، محدودیت ترافیکی بعد از ظهر امروز در هراز و کندوان اعمال می شود.

- ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده از سامانه های ترددشمار برخط و دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور کندوان  وی اظهار کرد: امروز 30 شهریور در حال حاضر ترافیک در محور کندوان، مسیر رفت و برگشت حدفاصل سه راهی دیزین تا پیچ سرهنگ نیمه سنگن است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

محرابی نیا با اشاره به بارش باران در محور کندوان، گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

*  ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده احمدآباد مستوفی، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور کندوان/ شرط یک طرفه شدن هراز و جاده چالوس

ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور کندوان/ شرط یک طرفه شدن هراز و جاده چالوس