مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20اجتماعي

توزیع بسته های مهر تحصیلی میان دانش آموزان روستای ماهور باشت


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 31 بسته مهر تحصیلی میان دانش آموزان مدرسه روستای ماهور باشت(حکیم قشقایی) خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور از توزیع 31 بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان مدرسه علامه طباطبایی روستای ماهور باشت(حکیم قشقایی) شهرستان گچساران خبر داد و گفت: این بسته های تحصیلی امروز 30 شهریور میان دانش آموزان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح در سال های قبل نیز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سطح این روستا اجرا شده است، افزود: در این طرح بسته های آموزشی و لوازم التحریر در قالب بسته مهر تحصیلی و متناسب با نیاز دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی از محل موقوفه مرحوم کرمی شهرستان گچساران تهیه و توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسته های یاد شده به ارزش 46 میلیون و پانصد هزار ریال و از محل درآمد موقوفه مرحوم کرمی در شهرستان گچساران تهیه شده است.

حجت الاسلام جنتی پور هدف از اجرای این طرح را حمایت از دانش آموزان نیازمند دانست و بیان کرد: اجرای این طرح رویه ای واحد در اجرای نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان بی بضاعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های مهر تحصیلی میان دانش آموزان روستای ماهور باشت

توزیع بسته های مهر تحصیلی میان دانش آموزان روستای ماهور باشت