مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20سياسي

آزاد: توجه به سلامت و بهداشت مردم جامعه از مهمترین حقوق انسانی است


نماینده مردم نایین در مجلس با بیان اینکه آزاد: توجه به سلامت و بهداشت مردم جامعه از مهمترین حقوق انسانی است، گفت: چرا باید مردم حوزه انتخابیه من از امکانات عادلانه درمانی و بهداشتی محروم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، الهام آزاد نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 30 شهریور 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بی تردید پیوند آگاهی ودرک والای ملت ایران با حبل المتین ولایت در مقطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی این حماسه جاویدان عزتمند دفاع مقدس را رقم زد.

وی ضمن تشکر از مدافعان سلامت و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تقدیر و تشکر و تصریح کرد: اگر نگاهی گذرا به اصل 29 و بند 12 و بند 1 اصل 43از قانون اساسی کشور داشته باشیم، نشان می دهد که توجه به سلامت و بهداشت مردم جامعه از مهمترین حقوق انسانی است که قانون اساسی به آن توجهی ویژه داشته است.

نماینده مردم نایین در مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی در همه قوانین اعم از قانون اساسی سند چشم انداز و برنامه پنج ساله توسعه در عدالت تاکید کرده است و دولت مکلف است در بحث درمان، پزشک، دارو به صورت عادلانه امکانات مساوی در اختیار همه مردم سراسر کشور قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد: توجه به سلامت و بهداشت مردم جامعه از مهمترین حقوق انسانی است

آزاد: توجه به سلامت و بهداشت مردم جامعه از مهمترین حقوق انسانی است