مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20سياسي

شهریاری: مردم به هیچ کس اجازه مذاکره با کدخدا را در وضعیت فشار نخواهند داد


آقای رییس جمهور مردم به هیچ کسی اجازه مذاکره با کدخدا را در وضعیت فشار نخواهند داد پس تا دیر نشده به مردم خودتان اتکاء کنید و مطمئن باشید مردم شما را تنها نخواهند گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی شهریاری در نطق میان دستور خود در نشست امروز مجلس (یکشنبه 30 شهریور 99) خطاب به رییس جمهور گفت: کشور انقلابی با مردم انقلابی که بیش از 42 سال تحریم ها و فشارها و 8 سال دفاع مقدس را تحمل کردند رییس جمهور انقلابی با تفکر انقلابی می خواهند.

متاسفانه این تفکر انقلابی وجهادی در دولت جنابعالی وجود ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: مردم ما در رنج و مشقت زیادی به سر می برند و هر روز شاهد افزایش بی رویه و لجام گسیخته قیمت ها هستیم که قیمت مواد غذایی در بعضی موارد افزایش 4 برابری پیدا کرده است.

وی گفت:بگذریم که قیمت یک خودرو یک شبه از 250 میلیون به 600 میلیون تومان افزایش پیدا می کن و یک از عواملی که در زمینه خودرو نقش دارد مدعی می شود که پراید 120میلیون تومانی ارزان است وباید 150 میلیون تومان به فروش برسد.

شهریاری خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور به کجا چنین شتابان حرکت می کنید چرا جنابعالی و دولت تان که باید پاسخگوی مردم و مجلس باشید منتقد عملکرد دولت شده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: مردم به هیچ کس اجازه مذاکره با کدخدا را در وضعیت فشار نخواهند داد

شهریاری: مردم به هیچ کس اجازه مذاکره با کدخدا را در وضعیت فشار نخواهند داد