مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20سياسي

برگزاری کارگاه نقاشی «خط خاطرات» با موضوع دفاع مقدس


هفتمین کارگاه نقاشی «خط خاطرات» به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت برگزار می شود.

- هفتمین کارگاه نقاشی خط خاطرات به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، کارگاه تخصصی نقاشی خط خاطرات به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور تنی چند از اساتید برجسته هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی از دوم الی چهارم مهر 99 (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری) برگزار می شود.

حبیب الله صادقی از اساتید به نام حوزه نقاشی و هنر آیینی و مذهبی، دبیر هنری این رویداد فرهنگی است.

در این کارگاه هنری اساتید نام آشنای هنر ارزشی و متعهد انقلاب اسلامی همچون کریم زارعی، نوید سیم بَر، علی غیبی، محمد علی نادری و خدیجه همرنگ حضور خواهند داشت و آثار خود با موضوع ایستادگی و پایمردی رزمندگان در طول 8 سال دفاع حق در برابر باطل را روی بوم نقاشی به تصویر خواهند کشید.

این کارگاه هنری در محل غرفه بنیاد فرهنگی روایت فتح که در نمایشگاهی با مضمون هفته دفاع مقدس در مکان باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برپا می گردد برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه نقاشی «خط خاطرات» با موضوع دفاع مقدس

برگزاری کارگاه نقاشی «خط خاطرات» با موضوع دفاع مقدس