مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20اجتماعي

2 دانش آموز گلستانی رتبه تک رقمی در کنکور تجربی کسب کردند


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان گفت: «محمد تیموری ماسوله» و «شهریار سلیمانی» از دبیرستان فرزانگان گرگان رتبه سوم و  ششم را در کنکور علوم تجربی کسب کردند.

- گرگان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان گفت: محمد تیموری ماسوله و شهریار سلیمانی از دبیرستان فرزانگان گرگان رتبه سوم و  ششم را در کنکور علوم تجربی کسب کردند.

ابراهیم حاجیلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دانش آموزان گلستان برای اولین بار از زمان مستقل شدن استان در کنکور خوب درخشیدند و دو رتبه تک رقمی را شاهد بودیم.

وی افزود: محمد تیموری ماسوله و شهریار سلیمانی از دبیرستان فرزانگان گرگان رتبه سوم و ششم را در کنکور علوم تجربی کسب کردند.

حاجیلری گفت: هنوز جمع بندی رتبه ها انجام نشده اما امیدواریم در جمع بندی کلی هم رو به جلو حرکت کرده و شاخص ها هم این امر را تأیید می کنند.

وی بیان کرد: گلستان در المپیادها جایگاه خوب و قابل قبولی در کشور داشت اما تاکنون موفق به کسب رتبه برتر کنکور نشده بودیم.

حاجیلری اضافه کرد: با پیگیری ها و اقدامات آموزشی و تعریف رویکردهای مختلف توانستیم شاخص ها را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: اصلاح فرایندهای آموزشی در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی انجام شد و با وجود اینکه درگیر بیماری کرونا وارد این دانش آموزان پایه دوازدهم را رها نکردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دانش آموز گلستانی رتبه تک رقمی در کنکور تجربی کسب کردند

2 دانش آموز گلستانی رتبه تک رقمی در کنکور تجربی کسب کردند