مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20اقتصادي

بهره برداری مرحله دوم تصفیه خانه همدان تا پایان سال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از بهره برداری مرحله دوم تصفیه خانه همدان تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی ظهر امروز در آیین افتتاح سد نعمت آباد در اسدآباد اظهار کرد: امروز به 30 روستا در استان همدان و در مجموع 400 روستا به صورت همزمان آبرسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با اعتبار 48 میلیارد تومان اجرایی شده است که 28 هزار نفر از جمعیت روستایی استان از شبکه آبرسانی سالم و پایدار بهره مند می شوند گفت: در شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ و رزن کار انجام و آبرسانی به 9 هزار خانواده اجرایی شده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با تاکید به اینکه با اجرای این طرح پنج مجتمع آبرسانی نزدیک به 192 لیتر در ثانیه آب سالم و پایدار تولید می شود خاطرنشان کرد: یک هزار و 250 متر مکعب مخزن زمینی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: ایجاد 250 متر مکعب مخزن هوایی، اجرای 63 هزار و 577 متر خط انتقال و اصلاح 96 هزار و 750 متر از شبکه فرسوده نیز از دیگر اقدامات طرح موجود است.

حسینی بیدار با بیان اینکه برای اجرای این طرح 5 هزار و 294 متر توسعه شبکه آبرسانی جدید ایجاد شده است تصریح کرد: در مجموع 166 کیلومتر خطوط انتقال توسعه شبکه توزیع برای این طرح اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری مرحله دوم تصفیه خانه همدان تا پایان سال

بهره برداری مرحله دوم تصفیه خانه همدان تا پایان سال