مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20سياسي

الزام شهرداری به تهیه رمزینه پاسخ سریع برای آثار معماری و ارزشمند معاصر


اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات طرح الزام شهرداری به تهیه رمزینه پاسخ سریع برای آثار معماری ارزشمند معاصر ، بافت و بناهای تاریخی و گردشگری و مکان رویدادهای شهر تهران را با 15 رای تصویب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس در بخش دیگری از جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران نوبت به بررسی طرح الزام شهرداری به تهیه رمزینه پاسخ سریخ برای آثار معماری ارزشمند معاصر رسید.

در این بخش علی اعطا رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای اسلامی شهر تهران در توضیح این طرح گفت: این طرح پیشنهاد مشترک کمیته معماری و طرح های شهری و کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران است.

وی گفت: این طرح مستند به بند 22 ماده 55 قانون شهرداری ها در خصوص تشکیک مساعی برای حفظ آثار تاریخی می باشد .

اعطا افزود: همچنین این طرح به بند سوم ماده 46 برنامه پنج ساله شهرداری تهران که شهرداری را به تهیه طرح های بناهای ارزشمند با تکیه بر مکان های خاطرات جمعی ملزم میکند،  مستند شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: همچنین این طرح بر اساس ماده 72 برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران تهیه شده که بر اساس آن شهرداری تهران به،  به روزرسانی سامانه های آمار و اطلاعات در زمینه گردشگری و بافت های ارزشمند و مکان رویداد ها با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری به تهیه رمزینه پاسخ سریع برای آثار معماری و ارزشمند معاصر

الزام شهرداری به تهیه رمزینه پاسخ سریع برای آثار معماری و ارزشمند معاصر