مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20اقتصادي

فرصت تکمیل ثبت نام مسکن ملی امروز به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این وزارتخانه با هدف افزایش سرعت معرفی متقاضیان واجد شرایط به پروژه های مسکن ملی، هفته گذشته تا 30 شهریور را برای تکمیل ثبت نام متقاضیان در سامانه مسکن ملی، - آخرین مهلت وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و بارگذاری اطلاعات خود امروز 30 شهریور به پایان می رسد و 5 هزار واحد مسکن ملی تا یک ماه آینده به نخستین گروه از واجدین شرایط تحویل داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این وزارتخانه با هدف افزایش سرعت معرفی متقاضیان واجد شرایط به پروژه های مسکن ملی، هفته گذشته تا 30 شهریور را برای تکمیل ثبت نام متقاضیان در سامانه مسکن ملی، فرصت داد.

بر این اساس، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پایان ساعت 24 امروز فرصت دارند، با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام کنند که این مهلت قابل تمدید نیست.

وزارت راه در توضیح علت پایان مهلت تکمیل ثبت نام اعلام کرده بود؛ به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام همه متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاضیان به پروژه های آغاز شده، این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی تا امروز، 45 هزار متقاضی مسکن ملی نزد شعب بانک ها پول واریز کرده اند، 70 هزار نفر نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت تکمیل ثبت نام مسکن ملی امروز به پایان می رسد

فرصت تکمیل ثبت نام مسکن ملی امروز به پایان می رسد