مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-20اقتصادي

بی اعتمادی مردم، مهم ترین خطر به وجود آمده در جریان های اخیر بازار بورس


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی، بی اعتمادی مردم را مهم ترین خطر به وجود آمده در جریان های اخیر بازار بورس ‏دانست و گفت: از ابتدای سال، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی، بی اعتمادی مردم را مهم ترین خطر به وجود آمده در جریان های اخیر بازار بورس ‏دانست و گفت: از ابتدای سال، اقبال عمومی نسبت به بازار سرمایه افزایش یافت که زمینه ساز افزایش امیدواری نسبت به آینده ‏این بازار بود اما نمی توان ورود افراد غیرمتخصص به بورس را در این میان نادیده گرفت.

‏ علی اصغر عباس زاده‎ ‎در نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به وضعیت بازار بورس و نگرانی های به وجود آمده مردم در این زمینه، اظهار کرد: هر گونه برداشت و کارشناسی ‏غیر تخصصی از بازار سرمایه سبب ایحاد التهاب در جامعه خواهد شد.

‏ وی افزود: در این راستا از رسانه ها و به خصوص صداوسیما می خواهیم در برنامه های تحلیلی خود از نظر کارشناسان خبره و ‏دانشگاهیان استان استفاده کنند.

‏ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ‏استان ادامه داد: آرزوی ما سوق یافتن نقدینگی به سوی بنگاه های تولیدی است، چرا که در این صورت، بازار بورس عمیق ‏شده و اقتصاد پایدار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتمادی مردم، مهم ترین خطر به وجود آمده در جریان های اخیر بازار بورس

بی اعتمادی مردم، مهم ترین خطر به وجود آمده در جریان های اخیر بازار بورس