مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-20سياسي

شهرداری می تواند جذب نیروی جدید داشته باشد


طی سالهای اخیر تعداد پرسنل شهرداری از 70 هزار نفر به کمتر از 62 هزار نفر رسیده است و بنابراین می تواند جذب نیرو داشته باشد.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی سالهای اخیر تعداد پرسنل شهرداری از 70 هزار نفر به کمتر از 62 هزار نفر رسیده است و بنابراین می تواند جذب نیرو داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی رییس شورای شهر در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز جلسه هم اندیشی با حضور شهردار تهران برگزار شد و به تذکرات مطرح شده از سوی اعضا پرداخته شد، گفت: طی سه سال گذشته اعضای شورای شهر بیش از 700 تذکر را به شهرداری تهران داده اند که حدود 100 تذکر هنوز پاسخ داده نشده است و بخشی از آنها باعث قانع شدن اعضا نشده است.

وی افزود: در این جلسه درباره نحوه تذکر و پیگیری آن با شهردار صحبت شد و اعضا معتقد بودند در سال آخر این تذکرات باید به منصه ظهور برسد.

هاشمی همچنین از پیگیری اعضای شورا درباره وضعیت مدیران محلات خبر داد و گفت: نتوانستیم در این جلسه به این موضوع بپردازیم.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در جلسه علنی شورای شهر، طرح الحاق عنوان عوارض افزایش ارزش قانونی ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری در بند د مصوبه ساماندهی و توسعه تأسیسات گردشگری در شهر تهران صحبت شد و کلیات آن به تصویب رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری می تواند جذب نیروی جدید داشته باشد

شهرداری می تواند جذب نیروی جدید داشته باشد