مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-20سياسي

چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش های ناب است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هشت سال دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین و گسترش ارزش های ناب ایرانی و اسلامی برشمرد و گفت: نسل جوان امروز، در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیازمند آگاهی و شناخت لازم از آرمان ها و ارزش های والای ایثارگران با رویکردهای فرهنگی هنری هستند.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هشت سال دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین و گسترش ارزش های ناب ایرانی و اسلامی برشمرد و گفت: نسل جوان امروز، در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیازمند آگاهی و شناخت لازم از آرمان ها و ارزش های والای ایثارگران با رویکردهای فرهنگی هنری هستند.

صابر سهرابی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرهنگ و ارشاد فارس به منظور هم اندیشی، برنامه ریزی و هم افزایی رویدادهای فرهنگی و هنری و بهره مندی از ظرفیت های موجود فرهنگی، هنری و رسانه ای اقدام به برپایی فعالیت هایی در قالب فضای مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، او با اشاره به اهمیت گرامی داشت و هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های سالگرد دفاع مقدس گفت: امسال همزمان با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردم بزرگ ایران که همراه با مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش های ناب است

چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش های ناب است