مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-20سياسي

معاینه رایگان 40 هزار نفر از مردم در 7 استان کشور


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی از معاینه 40 هزار نفر از مردم 7 استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام ، کردستان ، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی دو هفته و به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، شاهین محمد صادقی، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی در نشست خبری مجازی با خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه های تابعه و همکاری استانداران و بخش خصوصی در هفته دفاع مقدس برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:در هفته دفاع مقدس و طی دو هفته در استانهای کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان و ایلام که به طور مستقیم در دفاع مقدس درگیر بودند حداقل 40 هزار نفر طی دو هفته مورد معاینه قرار می گیرند.

البته به دلیل محرومیتها در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز این معاینه در این استانها نیز انجام می شود.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی از همکاری سپاه در انجام این طرح خبر داد و گفت: تمام کسانی که توسط شبکه بهداشت و درمان در استانها شناسایی شدند با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد معاینه قرار می گیرند.

محمد صادقی با بیان اینکه 180 هزار نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی آماده خدمت و جانفشانی برای ملت ایران هستند،گفت:اعتقاد داریم همه ملت ایران و همه اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه رایگان 40 هزار نفر از مردم در 7 استان کشور

معاینه رایگان 40 هزار نفر از مردم در 7 استان کشور