موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-20بين الملل

مقصد اول برنامه آرتمیس عوض می شود


ناسا می گوید اولین فضانوردان پروژه بازگشت به کره ماه موسوم به آرتمیس ممکن است هرگز از قطب جنوب ماه که مقصد اصلی این پروژه است، بازدید نکنند.

- ناسا می گوید اولین فضانوردان پروژه بازگشت به کره ماه موسوم به "آرتمیس" ممکن است هرگز از قطب جنوب ماه که مقصد اصلی این پروژه است، بازدید نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، به گفته مقامات ناسا 18 ماه است که ناسا روی پروژه بازگشت به کره ماه کار می کند تا فضانوردان خود را در سال 2024 در قطب جنوب ماه فرود بیاورد، اما اگر اجرای این مأموریت بیش از حد پیچیده باشد، ممکن است لازم باشد که کمی عقب نشینی انجام شود و احتیاط در دستور کار قرار گیرد.

موضوع سایت فرود برنامه آرتمیس این هفته در دو رویداد جداگانه توسط مدیران ناسا مطرح شد که با اظهارات جیم برایدنستاین رییس ناسا در شروع یک جلسه دیجیتالی در روز دوشنبه 14 سپتامبر شروع شد.

وی گفت: برای اولین مأموریت یعنی آرتمیس 3 ، هدف ما رسیدن به قطب جنوب ماه است، اما من تعجب نخواهم کرد اگر مثلاً تصمیم گرفته شود که قطب جنوب ماه برای آرتمیس 3 از دسترس خارج شود که البته من الان نمی گویم که خواهد شد یا نمی شود.

فشار فعلی ناسا برای بازگشت به ماه از مارس 2019 آغاز شده است، زمانی که مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا، ناسا را مامور کرد تا با هدف قرار دادن فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصد اول برنامه آرتمیس عوض می شود

مقصد اول برنامه آرتمیس عوض می شود