مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-20سياسي

وضعیت استفاده از منابع آب در بوستانهای تهران وخیم است


شهربانو امانی درباره وضعیت آبیاری فضای سبز و بوستان ها به شهردار تذکر داد و گفت: پیمانکاران شهرداری برای صرفه جویی در مصرف آب آموزش ندیده اند و وضعیت استفاده از منابع آب وخیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن علنی شورا در گزارشی از روز جهانی زمین پاک، گفت: من و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین پاک، در بوستان ملت تهران که به همت ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد برگزار شده بود، شرکت کردیم.

وی ادامه داد: از ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد و همچنین فعالان مدنی و محیط زیستی به منظور اقدام بسیار زیبا و مهم آنها با شعار شهر بدون ته سیگار که به پاکسازی بزرگترین خیابان تهران یعنی خیابان ولیعصر از ته سیگار منجر شد، تشکر می کنم.

امانی با بیان اینکه در کنار این حرکت داوطلبانه و زیبا با صحنه های زشت و ناپسندی نیز مواجه شدیم، گفت: تعدادی از کارگران فضای سبز شرکت های پیمانکار شهرداری با سهل انگاری مشغول شست و شوی درختان پارک ملت با آب بودند به طوری که آب فراوانی بر روی زمین جاری شده بود.

جناب آقای شهردار!! پیمانکاران شما دلشان به حال شهر نمی سوزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت استفاده از منابع آب در بوستانهای تهران وخیم است

وضعیت استفاده از منابع آب در بوستانهای تهران وخیم است