مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-20اجتماعي

سامانه حمل با در شهر کرمانشاه الکترونیکی می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از الکترونیکی شدن سامانه حمل بار در شهر کرمانشاه خبر داد.

- محسن ارجمندی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساماندهی فعالین حمل و نقل عمومی بخش درون شهری و حومه ای یکی از گام های اصلی توسعه هوشمند زیرساخت حمل و نقل شهرهای کشور است.

وی افزود: ماهیت صدور پروانه تنها برای بررسی صلاحیت کاربران حمل بار است و تا به امروز در مدیریت شهری تنها ابزار در اختیار برای مدیریت حمل بار بود و این مشکلات با ایجاد نظام سند حمل بار الکترونیک شهری یا همان باربرگ مرتفع و موجب نظارت و مدیریت حوزه حمل بار در شهر می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مهم ترین اصل در حمل بار داشتن بار برگ است که مجموعه ای از اطلاعات بار از جمله نوع، جنس، ارزش، وزن بار، مبدا و مقصد بار، مشخصات خودرو و راننده در آن درج می شود.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با اتحادیه سازمان های حمل بار کشور و با مساعدت ویژه شهردار کرمانشاه طراحی زیرساخت صدور سند حمل و نقل بار درون شهری و حومه ای انجام و آماده بهره برداری است.

ارجمندی بیان کرد: باربرگ مزیت های زیادی از جمله امکان بررسی صلاحیت راننده و خودرو، سند کاشف از مالکیت بار، فراهم شدن امکان اخذ بیمه بار و اطلاع رسانی به فرستنده و گیرنده بار از مزیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه حمل با در شهر کرمانشاه الکترونیکی می شود

سامانه حمل با در شهر کرمانشاه الکترونیکی می شود